Tidig uppstigning i morgon.


Upp tidigt imorn. Ska nämligen ut och gå med Annika klockan 8 ! Jisses, hur ska detta gå ? xD Men vi måste ta tag i det nu, annars blir det inte kul på torsdag, haha. Jag har tänkt, hör och häpna ;) Alltså så länge jag bor i Fyllinge ( okej, bara en vecka till ungefär .. ) så måste jag ta bussen jättetidigt. Kunde man inte planerat det lite bättre ? Blää på Fyllinge. Ska bli skönt att slippa det nu. Eller, i alla fall att bo här. Längtar till typ .. hmm, jul ? Då är allt på plats och vardagen är i full gång. Just nu är allt så himmla stressigt och nervöst.


Och en till sak. JAG VILL ÅKA TILL GÖTEBORG! :/
Nu gick den planen i kras också ... Någon som vill hänka på ? Haha.
Fan, behöver komma bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0