Nytatuerad ..


Naaj, inte riktigt ;)
Var hemma hos min syster nu idag och mina syskonbarn fyllde min arm med massa tattoos, haha. Dom är verkligen världens sötaste ungar.
" Bättre att göra sånna här tatueringar än riktiga amanda, dessa kan man bara tvätta bort och göra nya igen :) "
haha jo det är ju i och för sig sant ;)  G u l l u n g a r  !


Nu blir det till att packa allt skit i mitt rum. Sånt som jag ändå inte behöver tills vi flyttar in. Shiet, det närmar sig nu. Gaah va konsig känsla ... Håller hur som helst så håller jag på med att göra en Cypern - mapp där jag ska lägga alla låtar jag ska ha med mig till Cypern. Tänkte ju inte leva utan musik i en hel vecka ! Usch, hemska tanke !
Men som sagt, nu ska jag packa grejor. Någon som vill hjälpa till ? Haha, knappt att jag själv vill ta tag i det. Så mycket skit man samlar på sig alltså. Helt otroligt. Men det är ju på sånna här tillfällen man äntligen kan ta tag i det. Wish me luck ! ;)


Kommentarer
Postat av: ALEKSELCANGRI

snacka om att jag räddade din dag där igår med låtarna;)

2008-08-03 @ 22:37:44
Postat av: amanda

Ääääääleks; jao det gjorde du faktiskt (A)

2008-08-03 @ 22:43:11
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0