Nej, jag är inte beroende. Inte alls.


Fan asså. Trodde inte jag var så jävla beroende av datorn men guess what, det är jag !
Min datormus gick sönder för någon dag sedan och som tur var åkte jag och mamma till onoff och köpte en ny idag. Så alltså, jag har inte suttit här på två nätter. Olikt mig ? Hmm, yes.
Men nu är jag tillbaka och har inte planer på att svika igen ... :/


Idag är jag ensam hemma. I vanliga fall hade det varit ett; Jihoooo ! Men ne, inte idag. Så tråkigt liksom. Vad ska jag göra ? Ingen Katarina som kan komma och knacka på helt plötsligt, hahaha. Jag saknar dig också gumman ...
Så det blir väl film, godis och mysbyxorna i soffan ikväll, haha. Eller eventuellt framför datorn dårå ;)



Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

tack :]

2008-08-02 @ 14:21:33
URL: http://trettionio.blogg.se/
Postat av: blondinan

SAKNAR DEJ ME GUMMAN :D <3

2008-08-04 @ 11:07:02
Postat av: amanda

blondinan; Katarina kom hem nu :( behöver snacka med dig :/ saknar dej mest <33

2008-08-04 @ 12:24:54
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0