Maybe it was just my imagination ..




Jag klarar inte det mer ...
Kommer jag någonsin att få vara lycklig ?
Även dom bra sakerna förvandlas till dåliga. Mitt framför ögonen på mig !
Jag orkar inte med falska personer längre. Det är jobbigt att hela tiden bli sårad ... 
Av alla personer trodde jag inte du var en sådan. Kan man ta fel på någon så jävla mycket ?


Du skulle säkert säga något i stil med; Kan man inte ha en dålig dag eller ?
Jo visst, klart man kan. Men detta är inte första gången du sårar mig.
Och det värsta .. du vet inte ens om det.
Jag vågar inte ta upp det med dig för jag vill inte förlora ännu mer vänskap mellan oss.
Asså, du fattar inte ens hur bättre mitt liv är nu. Enbart för att jag har dig.
Ibland känns allt så jävla bra men ibland, som idag känns det piss mellan oss.
Jag kan nog trotts allt inte lita på dig, " kompis ".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0