I still got all the memories.


Vilken morgon jag har haft :/ Allt är bara piss nu fan ...
Håller på att packa till flytten så jag har något annat att tänka på. Funkar inte så bra som jag tänkte mig men men. Kunde inte somna inatt heller. När man är lycklig och tror att allt äntligen ska ordna sig tillslut så händer något sånt här.
Man får ju hoppas på att det blir bättre någon gång. Men just nu känns det som om jag är omringad av någon jävla förbannelse eller något. Allt fuckar bara upp sig hela tiden ...


Ne, nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta packa. Kände bara att jag behövde skriva av mig lite. Har bara packat två bananlådor hitills ! För fan Amanda, kämpa på nu ;)
Puss på er ...



Kommentarer
Postat av: bownii

tack sötis :)

ja tror att du är i en fas just nu, jag går också igenom lite detsamma..känns som om man äntligen är lycklig så händer det nåt hela tiden :/

2008-08-04 @ 13:02:59
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0