Hemma igen :/




Whey, jag är hemma igen ... Baaaaajs !

Vill bara åka tillbaka men skolan börjar ju snart så man får väl hålla sig hemma. Blää.


Haha, min mobil dog typ efter någon dag där och jag hade inte fått ett enda sms. När jag satte på mobilen när jag vaknade imorse, öhm ett ... så var den bombaderad. Så typiskt. Men folks, jag är inte sur på er om ni tror det för att jag inte har svarat xD
Ska lägga in lite bilder senare också. Kims blev roligare men jag får dom snart sa hon :)


Asså fän va kul jag har haft. Vill tillbaka ... :(
Aja, kommer nog skriva mer sen men nu ska jag packa upp allt sheit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen heeeeeeem (:

2008-08-16 @ 16:35:45
Postat av: amanda

tack .. :)

2008-08-16 @ 17:46:53
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0