Valborg. Fira eller inte?

En kort resumé på dagen. Idag har lätt varit den bästa dagen på länge ^^. På engelskan redovisade vi vår talkshow och det gick ju som det gick, men jag är ändå nöjd. Fick ju folk att skratta så vafan ;) På SO:n satt jag och Arbnora och ritade Kosovos sån där örn på varandra. Den hon gjorde på mig blev nog bäst skulle jag tro, muhihi! Marre var dagens paparazzi och knäppte kort och filmade allt och alla med min mobil typ heeela SO:n. Det var grymt kul. Kommer sakna min klass. B u h u . .


image49image50


Ikväll vet jag inte vad det bli ännu. Ska kanske dra in till stan och gå på " La Primavera " med Atusa och gänget. Men som sagt har inte bestämt mig ännu. Är ganska seg så det blir nog att jag hoppar det, men med lite tjat går ju allt. V a d   ä r   v a l b o r g   u t a n   l i t e   p a r t y   l i k s o m ?  Inte för att det kommer bli någon fet fest men det är i alla fall något och med sina vänner kan man alltid ha kul ;)

H u r   s k a   e r   v a l b o r g   s e   u t ?



Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: jag vet inte riktigt.
men vi brukar vara i phuket och krabi mest :)
själv då?

2008-04-30 @ 16:52:02
URL: http://naaathaalie.blogg.se
Postat av: Camilla

sv; jadå :)

Ha en trevlig valborg! FÖr min del blir det att festa med kära vänner, det blir nog kanon :)

2008-04-30 @ 17:01:48
URL: http://miiillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0