Ut med det gamla och in med det nya.

Ja, nu har jag bestämt mig för att ta tag i det igen, boxningen ^^. Fast det blir i "  h e m m a g y m m e t  ". Det låter väldigt exklustivt, men det är det inte mina vänner. Jag har varit duktigt med det där att vara ute och gå varje dag, 5km. Men nu känns det som jag vill ha något nytt och varken joggning eller den där jävla crosstrainern som står i hemmagymmet är inte något för mig precis. Crosstrainern var rolig i början men nu är jag bra så trött på den och det är otroligt tråkigt att stå där inne och flåsa. Så nu är det boxningspass som gäller för fröken Amanda.  W i s h   m e   l u c k .


image48





Kommentarer
Postat av: bownii

dem boxnings handskarna var ju snygga :) svart e alltis snyggt

2008-04-28 @ 23:18:12
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0