Helgens.


image43

Helgens bästa:
Festen hos David igår
Helgens värsta: Vädret har blivit sämre igen ;(
Helgens händelse: Igår :)
Helgens person: Pernilla! Fan va länge sen ;)
Helgens låt: Chris Brown-With You.
Helgens kyss: ?
Helgens natt: I natt i pissesoffan, haha.
Helgens ord: Åh kolla! Katterna knullar i din säng Davve!
Helgens gräl: Inget gräl än så länge.
Helgens beroende: Närhet..grr voff voff.
Helgens vill ha: Vet inte ;/
Helgens frisyr: Lockit utsläppt hår för en gång skull.
Helgens roligaste: Strumpan under bordet, muhihi ;)
Helgens tråkigaste: Söndag morgon, jäsp.
Helgens läskigaste: Hmm? Venne.
Helgens program: Jag har inte kollat på TV i helgen, belive it or not.
Helgens dricka: Turkisk peppar shots!
Helgens outfit: Jeans, ett rosa/brunt gravidlinne och en grå kofta.
Helgens doft: Dedu ;)
Helgens smink: Oh god .. grön skugga, mascara, foundation, solpuder, rouge, läppglans.
Helgens blogg: Min såklart!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Åh, tack så mycket :) Jag har inte fotat så länge men övning ger färdighet säger dom ju ;)

2008-04-27 @ 17:34:02
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 09:25:43
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0