Ett litet recap av igår.

Igår var det då fest hos David, the birthday kid ^^. Först hade vi lite släktkalas med mat, tårta och hela kittet. Mycket trevligt. När the old folks var på hemgång, skulle jag, Cilla, Johanna och Juan ner och hemta stolarna och leta efter Micke som var lite lost. Då kom hela gänget. Alltid lika kul att se dom, haha. Fast lite pinsamt denna gången, öhm^^. Jag och Johanna fortsatte leta efter Micke ute i kylan medans dom andra gick upp, men han var puts väck. Så vem tror ni sitter där uppe när vi har gått där ute i kylan i jeanskjol och linne och letat. Tah dah, jo Micke.

Sen körde det på hela kvällen som det brukar, med massa galna grejor. Micke/Strumpan kröp ner under bordet och drog i min fot, haha. Alltså innan jag fattade att det var han ^^. Hej, hej, hej, Nämen hej -vårt samtals ämne typ x) Han är go han. Jo det bästa på hela kvällen var när katterna parade sig i David och Johannas säng HAHA. Gud vad jag skrattade. Dom har alltid sagt/trott att det är två tjejor men öh, efter igår -don't think so. Challe: Ååhh, katterna knullar i din säng David! Och plötsligt stog alla där och glodde. Thank god att någon tog foto och bevarade detta minnet, mooaah!

Det hans även med ett kärt återseende. Pernilla kom, Nickes syster. Deras mamma var typ dagmamma till mig när jag var liten och det var verkligen kul att ses. Det var ju inte igår om man säger så. Så till slut var det värsta fyllinge festen. Nästan bara fyllinge folk, kanon kul ;) 

Hur som helst så slaggade jag hos David igår och det var nog bäst om man säger så. Vaknade klockan 06.25 i morse, helt galet tidigt. Det värsta var att jag var pigg men som tur var somnade jag om till tio, gick ut i köket och tog en ballerina och satte mig framför datan och tänkte; denna dagen kommer bli  s å å å  seg, vänta bara. Okey, jag känner det nu, jag är seg, jag hade rätt. Hade kunnat stanna hos David hela dagen och spelat mario race, det var fett kul och inte särskillt ansträngande. Men istället får man lägga sig och glo lite på tv, det duger också.


 image38




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0