En stund i eftermiddagssolen

När jag kom hem från skolan idag spenderades hela 1 ½ timme ute på altanen. I'm not giving up! Jag ska bli jättebrun i sommar så varför inte börja redan nu. När jag ändå satt där ute kom jag ihåg min hemläxa från ann-charlotte och så helt plötsligt satt jag och broderade som en liten gamling i solen. Haha lite gulligt faktiskt x). Jag verkligen älskar när det håller på att bli sommar och knopparna på träden och buskarna börjar visa sig osv osv. Gaah, I just love it!

På bilden visade Lisa mig låten som Mason har skrivit till vår avslutning som han och Lisa ska sjunga i kyrkan tillsammans. Jag började nästan gråta redan då. Tänk då på avslutningen ^^. Bara ord som: Ett farväl kan ibland kännas som att dö, osv. Fin text var det i alla fall. Så jag ska ha med mig en hel uppsättning av näsdukar innan jag kan sätta mig och lyssna. Det är nära nu!

image5image6
image7image8

kommer sakna er så jävla mycket ..



Kommentarer
Postat av: MATILDA

jag håller med! varför inte börja redan nu?! :D

2008-04-22 @ 17:13:02
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Marie

Ja så himla skönt det är att sommaren snart är här!! Kommer sakna alla så himla mycket, det kommer kännas konstigt att sluta... Men vi kommer säkert hålla kontakten med varandra!!

2008-04-22 @ 18:32:37
URL: http://mariiiel.blogg.se
Postat av: amanda

Matilda: Ja eller hur ;P

Marie: Det kommer vara jobbigt ;/ Vi måste hålla kontakten, måste!

2008-04-22 @ 20:00:59
URL: http://bizzaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0