En riktigt skön dag i skolan.

På SO:n idag satt jag och Arbnora ute i solen och pluggade istället. Sen kom Lida och Jennifer också och vi hade en riktigt skön och soft lektion där ute. Och om ni inte har märkt det, så tar solen som fan. Rikitgt mycket! Jag har solat på altanen två dagar i sträck nu, men att sitta ute på denna lektionen gav mig dubbelt så mycket färg. Så i fortsättningen blir det nog mer utelektioner för min del !
När vi skulle gå hem höll jag på att bli kidnappad, pga Lisa, haha. Jag: Aaah Nicke det gör ont (han höll runt min hals) Nicke: Ja det är bra, spela med! HAHA så jävla oshysst x) Det var en riktigt ruulig skoldag idag !


När jag kom hem åkte jag, mamma och brossan och handlade till festen på lördag. Fast jag tog en repa inne på H&M och handlade lite kläder istället, muhihi! Det blev en ny vårjacka (ä n t l i g e n), en tröja och ett linne. I morgon är det nationella prov i matte, håll tummarna! Jag vill inte men måste ju, så imorgon blir det till och börja med en stor frulle, mycket kaffe och vattenflaskor fyllda med massa gott bubbelvatten.


image13image15




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0