Den lilla läspande bibliotekarien.

Ännu en dag med sol. Njuter verkligen. Denna tisdagen har gått väldigt snabbt får jag medge och det är ju skönt. Vi slapp den sista lektionen och fick istället gå hem och arbeta. Det tackar vi för ^^. Så nu har jag precis anpassat mina ögon till inomhusljuset och ska snart börja plugga. Denna jädrans matte alltså. På torsdag är det nationellt prov och får jag ig vet jag inte vad jag gör. Det får bara inte hända, så håll tummarna!

Har i alla fall fått mitt lånekort nu! Jag, marre och lisa var och hemtade det hos den lilla läspande bibliotekarien igår, så nu kan jag låna en bok till engelskan som vi snart ska vara klara med (?). Jag vet, det går inte ihop men så är det.


image9


V e t  n i  n å g r a  b r a  b ö c k e r  s o m  ä r  s k r i v n a  p å  e n g e l s k a ?



Kommentarer
Postat av: jenfs

harry potter är ganska bra on english ! ;) taha, min syster säger det.

2008-04-22 @ 20:59:06
URL: http://jennfs.blogg.se
Postat av: amanda

jenfs: haha okej ;) tack för tipset :)

2008-04-23 @ 18:55:28
URL: http://bizzaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0