Dagens jag.


image28

Dagens humör: Muppig och tjurig, men lite bättre nu ;)
Dagens frisyr: Uppsatt med krussiduller.
Dagens klädsel: Jeans, Stones tröja, grå kofta.
Dagens borde: Plugga, träna, vara social, osv.
Dagens planer: Inga tror jag.
Dagens vill ha: Glass.
Dagens längtan: Sommaren!
Dagens beroende: Kompisarna.
Dagens tråkigaste: Nationella provet ;(
Dagens irritation: Människor som förändras till det sämre..
Dagens händelse: Carro, Syars och mitt eftermiddagsdamp, haha.
Dagens låt: Goo Goo Dolls - It's over.
Dagens vän: Carro :)
Dagens onyttiga: Inget än så länge.
Dagens dryck: Coffee baby.
Dagens middag: Kefta, mantia, köttfärsspett.
Dagens babe: Alla dom som fick mig på gott humör efter provet, älsklingar ♥


Kommentarer
Postat av: bownii

svar: ja men klart är det mer bekvämare kan ja tänkamig, men flats kan va riktigt snyggt det med, men ja tycker att klackar är så snyggt och gör benen i en snyggare "shape" :)

2008-04-24 @ 23:40:35
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: amanda

bownii: Ja absolut :) Hållningen blir också bätte tycker jag haha ;)

2008-04-27 @ 17:24:40
URL: http://bizzaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0