Börja om från början, börja om på nytt.

Då var blogg nummer två igång. Det känns faktiskt skönt att börja om från scratch. Denna bloggen kommer väl inte skilja sig så mycket från det förra mer än att det kommer nog bli mer bilder och så. Äsch, ni märker. Jag hoppas i alla fall att ni som läste den förra ska följa med i flytten och fortsätta läsa. Det är ju alltid kul med lite komentarer och så ni vet x).

Jo, om ni undrar - varför just namnet "bizza"? Så är det så att min gode vän Lisa var förkyld en gång för länge sen och kunde inte säga Amanda. Utan det blev väl Abamba eller något sånt haha. Fråga mig inte varför men av någon konstig anledning blev det helt plötsligt bizza och det har följt med under ca 2 års tid nu och ingen verkar tröttna på det. Så där har ni det. Så det är faktiskt Lisas förkyldning to blame, haha ^^.



image3

Lisa, Jag & Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0