Åh gud vilken dag!

Nu ska ni få höra här. Vi börjar från början. På spanskan började jag, marre och atusa spela in vår film, men det blev mest flabb från min sida x). Kul hade vi i alla fall. Sen var det då jympa som på fredagar brukar vara riktigt segt, men idag var jag kille och fick dansa foxtrot med " Carro - The dance master " typ haha. Så kul vi hade. Shakade riktigt loss där mot slutet, muhihi!


Efter en riktigt kulig dag var det bara dags för engelskan som jag trodde skulle bli minst lika rolig i och med att vi håller på med vår talkshow som by the way kommer bli skitrolig ! Men icke. Roger kom och skällde ut oss för att vi hade varit riktigt sugiga på nationella provet igår. Alltså jag blev så arg och ledsen, ni anar inte. Gick ut från klassrummet arg som ett bi och alla försökte få mig på bättre tankar, tack gulleputtar, men det var svårt idag ^^. Vad skulle jag gjort utan er. N i  b e t y d e r  f e t t  m y c k e t ! Engelska lektionen blev ändå rolig som beräknat med mycket skratt och telefonsamtal, haha. Pranne var grym x)


image33image34


Innan jag gick hem satt jag och snackade med Nicke ett tag och hur man inte bli på gott humör då, haha ;) så nu har han skrivit upp; Amanda - ålder? på en lapp så han inte ska glömma till måndag. Han är go han. Nu ska jag planera min helt ensamma kväll, vet inte vad det blir. Några tips? V a d  s k a  n i  g ö r a ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0